Toimitus & Palautus


Toimitustapa Suomeen on

* Posti

Postin toimituskulut

* Toimituskulut vaihtelevat paketin valitun palvelun, painon ja koon mukaan. Noudatamme postin kuljetushinnastoa. Pienet erot postin kuljetushinnastoon ovat mahdollisia, johtuen automaattisesta postimaksun laskennasta. Lopulliset postikulut näkyvät tilausta viimeisteltäessä, ennen varsinaista tilausvahvistusta.
* Postipaketti ja postiennakkokirje saapuu lähimpää postitoimipaikkaan.
* Postiennakosta peritään kulloinkin voimassa oleva Postin hinnaston mukainen postiennakkomaksu.
Toimituskuluarvio näkyy sivun oikeassa laidassa, kun olet laittanut tuotteen ostoskoriin.

Toimitusaika
* Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) työpäivää maksamisesta, kun toimitus tapahtuu Suomeen. Tavallisesti tilaus lähetetään samana päivänä kun maksusuoritus näkyy tilillämme.
* Postiennakko tilauksissa paketti postitetaan yleensä samana päivänä, kun tilaus on jätetty ennen kello 12.00.
* Tuotteen toimitustilanne näkyy tuotteen yhteydessä. Toimitustieto on reaaliaikainen, mutta siinä saattaa esiintyä epätarkkuuksia, jos samaa tuotetta on tilaamassa useampi henkilö samaan aikaan.
* Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Dermis Oy toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.

Palautukset

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Tämä tarkoittaa että tuotepakkaus on ehjä, eikä tuotteessa ei ole käytön jälkiä. Osoitetarroja tai muita tarroja ja lappuja ei tule liimata suoraan myyntipakkaukseen. Ohjelmistojen kelmupakkaus tulee olla ehjä.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen myynti(at)dermis.fi ENNEN tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautusta. Tuote viedään hyvin pakattuna postitoimipaikkaan, kerrotaan kyseessä olevan asiakaspalautus. Postin työntekijä täyttää tarvittavat lomakkeet. Palautuksesta ei peritä lähetys- eikä käsittelykuluja asiakkaalta. Palautus lähetetään osoitteeseen Dermis Oy, Seponkatu 12, 29200 Harjavalta.

Yrityksien palautusoikeus on rajoitetumpi. Yrityksen palautus mahdollisuuksista tulee tiedustella etukäteen Dermis Oy:stä. Mahdollisen palautuksen yhteydessä yrityksiltä peritään ainakin postikulut.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Paketti voi vaurioitua kuljetuksen aikana. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tai vastaan otettaessa tarkistaa sen kunto. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta vahinkoilmoitus Postikonttoriin. Ota tämän jälkeen yhteyttä Dermis Oy:hyn sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
Takaisin
Copyright © 2019 Dermis Oy - Nettikauppa. Powered by Zen Cart
Parse Time: 0.174 - Number of Queries: 59 - Query Time: 0.019639458847046